A hirdetők nem használják ki a multiscreenben rejlő lehetőségeket » MEC Hungary

DJLT Animation
  • Publikációk
    Publikációk
  • MEC hírek
    MEC hírek
  • PRESS ROOM
    PRESS ROOM

Publikációk

go
1 / 12
Sötétben tapogatózás helyett: PROGRAMMATIC

Sötétben tapogatózás helyett: PROGRAMMATIC

09/03/2017 09/03/2017

A Cordia Magyarország vezető lakásfejlesztője, akinek több éves tapasztalata...

Letöltés

A digitális piac előrejelzései | 2017

A digitális piac előrejelzései | 2017

10/02/2017 10/02/2017

Letöltés

Super Bowl LI - Social trendek és tippek

Super Bowl LI - Social trendek és tippek

09/02/2017 09/02/2017

Az MEC Wavemaker 7 pontban mutatja be az 51. Super Bowl előtt, alatt és után zajló közösségi médiához köthető megfigyeléseit, és az...

Letöltés

MEC Fast Take - A google bejelentette a mobilbarát indexelést

MEC Fast Take - A google bejelentette a mobilbarát indexelést

01/01/2017 01/01/2017

A mobil készülékekről történő keresések aránya dinamikusan növekszik. Ezért a...

Letöltés

MEC Hírek

go
1 / 14

PRESS ROOM

1 / 4
MEC LOGO WHITE PRINT PNG

MEC LOGO WHITE PRINT PNG

28/10/2015 Logo 28/10/2015

Letöltés

MEC LOGO BLACK PRINT PNG

MEC LOGO BLACK PRINT PNG

28/10/2015 Bio 28/10/2015

Letöltés

MEC logo white print eps

MEC logo white print eps

28/10/2015 Logo 28/10/2015

Letöltés

MEC LOGO BLACK PRINT EPS

MEC LOGO BLACK PRINT EPS

28/10/2015 Logo 28/10/2015

Letöltés

A hirdetők nem használják ki a multiscreenben rejlő lehetőségeket
26/11/2015

Az MEC Analytics & Insights regionális multiscreen kutatásának eredményei szerint a hirdetőknek (bár ismerik a trendet) csak egy része ügyel arra, hogy több képernyőn is kapcsolatba lépjen a célközönségével, holott a közép-és kelet-európai internetezők többsége tévénézés közben internetezik, sokan mobileszközökről: okostelefonról és tabletről. A többképernyős megoldások használatát tekintve Magyarország és Lengyelország számít kiemelkedőnek a régióban.

A kutatással kapcsolatos további érdekességeket itt olvashtasz.

Vagy töltsd le a teljes anyagot publikációink közül.

A hirdetők nem használják ki a multiscreenben rejlő lehetőségeket
close