Három díjat is bezsebelt saját fejlesztésű smart citylight megoldásunk » MEC Hungary

DJLT Animation
  • Publikációk
    Publikációk
  • MEC hírek
    MEC hírek
  • PRESS ROOM
    PRESS ROOM

Publikációk

go
1 / 12
Sötétben tapogatózás helyett: PROGRAMMATIC

Sötétben tapogatózás helyett: PROGRAMMATIC

09/03/2017 09/03/2017

A Cordia Magyarország vezető lakásfejlesztője, akinek több éves tapasztalata...

Letöltés

A digitális piac előrejelzései | 2017

A digitális piac előrejelzései | 2017

10/02/2017 10/02/2017

Letöltés

Super Bowl LI - Social trendek és tippek

Super Bowl LI - Social trendek és tippek

09/02/2017 09/02/2017

Az MEC Wavemaker 7 pontban mutatja be az 51. Super Bowl előtt, alatt és után zajló közösségi médiához köthető megfigyeléseit, és az...

Letöltés

MEC Fast Take - A google bejelentette a mobilbarát indexelést

MEC Fast Take - A google bejelentette a mobilbarát indexelést

01/01/2017 01/01/2017

A mobil készülékekről történő keresések aránya dinamikusan növekszik. Ezért a...

Letöltés

MEC Hírek

go
1 / 14

PRESS ROOM

1 / 4
MEC LOGO WHITE PRINT PNG

MEC LOGO WHITE PRINT PNG

28/10/2015 Logo 28/10/2015

Letöltés

MEC LOGO BLACK PRINT PNG

MEC LOGO BLACK PRINT PNG

28/10/2015 Bio 28/10/2015

Letöltés

MEC logo white print eps

MEC logo white print eps

28/10/2015 Logo 28/10/2015

Letöltés

MEC LOGO BLACK PRINT EPS

MEC LOGO BLACK PRINT EPS

28/10/2015 Logo 28/10/2015

Letöltés

Három díjat is bezsebelt saját fejlesztésű smart citylight megoldásunk
03/11/2016

Az autó a személyiségünk egy vetülete.

Erre a gondolatra alapozva fejlesztettünk egy outdoor technológiát, ami az autó és autós közötti kapcsolatra épül. A megoldás egy elhaladó autó tulajdonságaitól függően mutat hirdetéseket, így közvetve a sofőr gondolkodásmódjára szabott üzeneteket jelenít meg, és ezzel egy jobb reklámélményt teremt. 

Ezt az eszközt bevásárlóközpontok parkolóinak bejáratánál próbáltuk ki először.

  1. Amíg a vezető megállt egy parkolójegyért,
  2. a rendszerünk megvizsgálta az autót,
  3. azonosította a márkát és a típust,
  4. majd kiszámította, hogy az előre összeállított márkaüzenetek közül, melyik illik legjobban az adott autóhoz,
  5. amit továbbhaladáskor meg is jelenítettünk.

Például, egy nagy családi autó vezetőjének egy új otthon megvásárlásával kapcsolatban mutattunk hirdetést. A Mercedes-Benz gépjármű-tulajdonosokat azzal az üzenettel leptük meg, hogy "Ön a legjobbat választotta!", míg a közvetlen versenytárs autóival érkezők egy Mercedes-Benz alternatívával találkozhattak a hirdetésben.

Hogy lemérjük a hirdetések eredményességét, kérdőíves felmérést végeztünk a bevásárlóközpontokban és arról kérdeztük az autóval érkezőket, hogyan emlékeznek az üzeneteinkre. Amikor bekapcsoltuk a targetálási rendszert, 36%-ról 72%-ra emelkedett a felidézések aránya, szemben azzal, amikor véletlenszerűen mutattunk hirdetéseket. Az okosan célzott hirdetéseink ráadásul elterelték a figyelmet a környezetükben lévő hagyományos reklámokról is, ugyanis azokra 50%-kal kevesebben emlékeztek, amikor a mi rendszerünk futott – ez pedig egy igen ígéretes eredmény a digitális outdoor számára. 

Büszkék vagyunk rá, hogy saját fejlesztésű és kivitelezésű smart citylight megoldásunkkal három díjat is elhoztunk a közelmúltban.

Mercedes’ Global Marketing Forum: Grand Prix winner 

2016 Summit Marketing Effectiveness Award (MEA), Silver Award Category: Outdoor Advertising Entry: Your ride is Your story, Client: Mercedes-Benz

Golden Drum: Silver Drum, Out of Home, nem hagyományos eszközök

 

Videós esettanulmányunk ide kattintva elérhető.

 

Három díjat is bezsebelt saját fejlesztésű smart citylight megoldásunk
close