EXKLUZÍV LÁTOGATÁS SIR MARTIN SORRELLTŐL » MEC Hungary

DJLT Animation
  • Publikációk
    Publikációk
  • MEC hírek
    MEC hírek
  • PRESS ROOM
    PRESS ROOM

Publikációk

go
1 / 12
Sötétben tapogatózás helyett: PROGRAMMATIC

Sötétben tapogatózás helyett: PROGRAMMATIC

09/03/2017 09/03/2017

A Cordia Magyarország vezető lakásfejlesztője, akinek több éves tapasztalata...

Letöltés

A digitális piac előrejelzései | 2017

A digitális piac előrejelzései | 2017

10/02/2017 10/02/2017

Letöltés

Super Bowl LI - Social trendek és tippek

Super Bowl LI - Social trendek és tippek

09/02/2017 09/02/2017

Az MEC Wavemaker 7 pontban mutatja be az 51. Super Bowl előtt, alatt és után zajló közösségi médiához köthető megfigyeléseit, és az...

Letöltés

MEC Fast Take - A google bejelentette a mobilbarát indexelést

MEC Fast Take - A google bejelentette a mobilbarát indexelést

01/01/2017 01/01/2017

A mobil készülékekről történő keresések aránya dinamikusan növekszik. Ezért a...

Letöltés

MEC Hírek

go
1 / 14

PRESS ROOM

1 / 4
MEC LOGO WHITE PRINT PNG

MEC LOGO WHITE PRINT PNG

28/10/2015 Logo 28/10/2015

Letöltés

MEC LOGO BLACK PRINT PNG

MEC LOGO BLACK PRINT PNG

28/10/2015 Bio 28/10/2015

Letöltés

MEC logo white print eps

MEC logo white print eps

28/10/2015 Logo 28/10/2015

Letöltés

MEC LOGO BLACK PRINT EPS

MEC LOGO BLACK PRINT EPS

28/10/2015 Logo 28/10/2015

Letöltés

EXKLUZÍV LÁTOGATÁS SIR MARTIN SORRELLTŐL
27/07/2016

Sir Martin Sorrell, a világ legnagyobb ügynökségi holdingjának vezetője – több, mint 50 év után először - nemrég Budapesten járt, előadást tartott a Brain Bar-on, majd látogatást tett a holdinghoz tartozó MEC Magyarországnál, illetve a GroupM Hungary-nél is. 

Sir Martin Sorell, a WPP vezérigazgatója, a reklámipar legnagyobb hatású szereplőinek egyike.  Az általa alapított és vezetett, mára a világ legnagyobb ügynökségi holdingjává vált cégcsoport éves forgalma közel húszezer milliárd forint és 190 000 alkalmazottat foglalkoztat, több, mint 100 országban. A WPP-hez tartoznak nagynevű reklámügynökségek (Ogilvy, Young & Rubicam, Grey, JWT), kutatócégek, mint a TNS vagy a Millword Brown valamint a világ legjelentősebb médiavásárló hálózata a GroupM, aminek magyarországi legnagyobb média-és kommunikációs ügynöksége az MEC Magyarország. 

„Évi 10%-os növekedés az elkövetkező 5 évben” – vázolta Sir Martin a holding jövőjét, kiemelve, hogy a cég legfőbb befektetése továbbra is az emberi erőforrás, melyre az árrés 50%-át fordítja a WPP.

Kitért a magyar piac kihívásaira is: „Persze kicsi piac, de vannak lehetőségek. Vannak helyi ügyfelek, akikből régiós ügyfelek lesznek. Vannak multinacionális ügyfelek, akik helyi szinten aktívabbak. Minden piacnak megvan a maga fejlődési lehetősége, csak meg kell találni.” 

Sir Martin Sorrell azt is elárulta, hogy „éjszaka inkább az ügyfelek tartják ébren”, mintsem a politika vagy a gazdaság problémái. Az „új normális ma a lassú növekedés, elmúlt a világgazdaság dinamikus növekedésének ideje, de az ügyfeleken még óriási a nyomás, hogy olyan növekedést produkáljanak, ami elszakad a piac általános folyamataitól. Emiatt elképesztő presszió nehezedik az ügynökségre, ami folyamatos adaptálást és fejlesztést igényel az ügynökségi oldalon (is): „Vezetjük a repülőgépet és közben próbáljuk a motort is kicserélni benne.” 

Gulyás János, az MEC vezetője beszélgetett Sir Martinnal a GroupM hallgatósága előtt globalizációról, a WPP jövőjéről, de személyes motivációjáról és kevés magyarországi emlékéről is megosztotta vízióját a reklámguru. Ennek a beszélgetésnek néhány téma szerint összefoglalt részlete megtekinthető az alábbi linken, illetve osztjuk majd meg az elkövetkező napokban.

http://bit.ly/2adq049

 

 

 

EXKLUZÍV LÁTOGATÁS SIR MARTIN SORRELLTŐL
close