AMIÉRT A MAGYAR EMBER IS FELMEGY A TWITTERRE - POKÉMON GO ITTHON ÉS A NAGYVILÁGBAN » MEC Hungary

DJLT Animation
  • Publikációk
    Publikációk
  • MEC hírek
    MEC hírek
  • PRESS ROOM
    PRESS ROOM
prev
next
Sötétben tapogatózás helyett: PROGRAMMATIC

Sötétben tapogatózás helyett: PROGRAMMATIC

09/03/2017 09/03/2017

A Cordia Magyarország vezető lakásfejlesztője, akinek több éves tapasztalata szerint az okosan megválasztott ingatlan értékálló és kiemelkedően jövedelmező befektetési lehetőség. A befektetési célú lakásvásárlás iránt érdeklődők felkutatása és elérése elsőre bizonytalan sötétben tapogatózásnak...

A Cordia Magyarország vezető lakásfejlesztője, akinek több éves tapasztalata szerint az okosan megválasztott ingatlan...

Letöltés

Super Bowl LI - Social trendek és tippek

Super Bowl LI - Social trendek és tippek

09/02/2017 09/02/2017

Az MEC Wavemaker 7 pontban mutatja be...

Letöltés

MEC Fast Take - A google bejelentette a mobilbarát indexelést

MEC Fast Take - A google bejelentette a...

01/01/2017 01/01/2017

A mobil készülékekről történő keresések aránya dinamikusan növekszik. Ezért a Google az asztali számítógépes megjelenésen alapuló indexelésről a mobilos verzión alapuló rangsorolásra vált a keresőjében.

A mobil készülékekről történő keresések aránya dinamikusan növekszik. Ezért a Google az asztali számítógépes...

Letöltés

PPC videó hirdetések mobilon

PPC videó hirdetések mobilon

13/10/2016 13/10/2016

Dénes Andrea (Search Specialist)...

Letöltés

Van, ami pótolhatatlan: Kreativitás és szakértelem

Van, ami pótolhatatlan: Kreativitás és...

05/10/2016 05/10/2016

Gulyás János (CEO) előadása az...

Letöltés

A "felhasználói" adblocking és kiváltó okai

A "felhasználói" adblocking és kiváltó okai

04/10/2016 04/10/2016

Csepregi Dániel (Head of...

Letöltés

Média hírlevél, Július

Média hírlevél, Július

05/07/2016 05/07/2016

Szerkesztő: Tóth Beatrix

Szerkesztő: Tóth Beatrix

Letöltés

Az a baj a perszonalizált hirdetéssel, hogy rosszul csinálod

Az a baj a perszonalizált hirdetéssel,...

12/05/2016 12/05/2016

Ihász Ingrid (Head of Digital)...

Letöltés

csendesektől tanulni

csendesektől tanulni

12/05/2016 12/05/2016

Gulyás János (CEO) előadása a Media...

Letöltés

Games VS gamification

Games VS gamification

12/05/2016 12/05/2016

Beliczki Róbert (Head of Liquid) előadása a Media Hungary konferencián (2016).

Beliczki Róbert (Head of Liquid) előadása a Media Hungary konferencián (2016).

Letöltés

Média hírlevél, Május

Média hírlevél, Május

10/05/2016 10/05/2016

Szerkesztő: Tóth Beatrix

Szerkesztő: Tóth Beatrix

Letöltés

Média hírlevél, április

Média hírlevél, április

21/04/2016 21/04/2016

Szerkesztő: Tóth Beatrix

Letöltés

Digitális hírlevél, március - Nagy online falat a reklámtortából!

Digitális hírlevél, március - Nagy online...

24/03/2016 24/03/2016

Szerkesztő: Molnár Henriett

Letöltés

Média hírlevél, március

Média hírlevél, március

16/03/2016 16/03/2016

Szerkesztő: Tóth Beatrix

Letöltés

Data-driven social

Data-driven social

09/03/2016 09/03/2016

Csepregi Dániel (Head of Data&Technology) előadása az Evolution 2016 konferencián.

Csepregi Dániel (Head of Data&Technology) előadása az Evolution 2016 konferencián.

Letöltés

Instagram hirdetések: az első tapasztalatok

Instagram hirdetések: az első tapasztalatok

03/03/2016 03/03/2016

Drienyovszki Éva (Senior Search Specialist) előadása az Evolution 2016 konferencián.

Drienyovszki Éva (Senior Search Specialist) előadása az Evolution 2016 konferencián.

Letöltés

Programmatic a márkakampányokban

Programmatic a márkakampányokban

02/03/2016 02/03/2016

Ihász Ingrid (Head of Digital)...

Letöltés

Digitális hírek, február - Oda a jobboldal a keresőben!

Digitális hírek, február - Oda a jobboldal...

29/02/2016 29/02/2016

Szerkesztő: Beliczki Róbert

Letöltés

Média hírlevél, február

Média hírlevél, február

08/02/2016 08/02/2016

Szerkesztő: Tóth Beatrix

Letöltés

Digitális Hírek, Január - Okos eszközök csatája nyitotta az újévet

Digitális Hírek, Január - Okos eszközök...

25/01/2016 25/01/2016

Szerkesztő: Karcagi Nikolett

Szerkesztő: Karcagi Nikolett

Letöltés

Média hírlevél, január

Média hírlevél, január

07/01/2016 07/01/2016

Szerkesztő: Tóth Beatrix

Letöltés

Digitális hírek, December - A specialista tudás egyre fontosabb

Digitális hírek, December - A specialista...

22/12/2015 22/12/2015

Szerkesztő: Beliczki Róbert

Szerkesztő: Beliczki Róbert

Letöltés

Média hírlevél, December

Média hírlevél, December

10/12/2015 10/12/2015

Szerkesztő: Tóth Beatrix

Szerkesztő: Tóth Beatrix

Letöltés

Regionális kutatás a többképernyős fogyasztásról

Regionális kutatás a többképernyős...

26/11/2015 26/11/2015

Az MEC Analytics & Insights regionális kutatása

Az MEC Analytics & Insights regionális kutatása

Letöltés

Digitális hírek, november - A szupermost generáció már a sarkadban van!

Digitális hírek, november - A szupermost...

19/11/2015 19/11/2015

Szerkesztő: Ihász Ingrid

Letöltés

Eszközökön át

Eszközökön át

17/11/2015 17/11/2015

Csepregi Dániel - Head of...

Letöltés

Média hírlevél, november

Média hírlevél, november

10/11/2015 10/11/2015

Szerkesztő: Tóth Beatrix

Letöltés

Digitális Hírek, október - Reklektorfényben a mobil

Digitális Hírek, október -...

28/10/2015 28/10/2015

Szerkesztő: Csepregi Dániel

Szerkesztő: Csepregi Dániel

Letöltés

Reflektorfényben a mobil

Reflektorfényben a mobil

21/10/2015 21/10/2015

Szerkesztők: Ihász Ingrid & Molnár Henriett

Szerkesztők: Ihász Ingrid & Molnár Henriett

Letöltés

Online videók a performance-alapú stratégiákban

Online videók a performance-alapú...

21/10/2015 21/10/2015

Jobbágy Tamás (Head of Analytics &...

Letöltés

Ismerd meg a fogyasztódat!

Ismerd meg a fogyasztódat!

21/10/2015 21/10/2015

Ihász Ingrid (Head of Digital) -...

Letöltés

Cross-Device Tracking

Cross-Device Tracking

21/10/2015 21/10/2015

Csepregi Dániel (Head of Data &...

Letöltés

 Változó idők (Internet Hungary 2015)

Változó idők (Internet Hungary 2015)

21/10/2015 21/10/2015

Gulyás János CEO

Gulyás János CEO

Letöltés

Média Hírlevél, október

Média Hírlevél, október

15/10/2015 15/10/2015

Szerkesztő: Tóth Beatrix

Szerkesztő: Tóth Beatrix

Letöltés

Digitális Hírek, szeptember - Itt a magyar programmatic piactér!

Digitális Hírek, szeptember - Itt a magyar...

17/09/2015 17/09/2015

Szerkesztő: Molnár Henriett

Letöltés

Média Hírlevél, szeptember

Média Hírlevél, szeptember

10/09/2015 10/09/2015

Szerkesztő: Tóth Beatrix

Letöltés

Digitális Hírek, augusztus - Senki sem olyan okos, mint mindenki

Digitális Hírek, augusztus - Senki sem...

19/08/2015 19/08/2015

Szerkesztő: Véghelyi Gabriella

Szerkesztő: Véghelyi Gabriella

Letöltés

Média Hírlevél, augusztus

Média Hírlevél, augusztus

13/08/2015 13/08/2015

Szerkesztő: Tóth Beatrix

Letöltés

Digitális Hírek, július - Adat és kreativitás kéz a kézben

Digitális Hírek, július - Adat és...

16/07/2015 16/07/2015

Szerkesztő: Karcagi Nikolett

Letöltés

A bőség zavara (Media Hungary 2015)

A bőség zavara (Media Hungary 2015)

21/06/2015 21/06/2015

Gulyás János CEO

Letöltés

 Emberek vs. robotok a programmatic érában (Media Hungary 2015)

Emberek vs. robotok a programmatic érában...

21/06/2015 21/06/2015

Ihász Ingrid, Head of Digital

Ihász Ingrid, Head of Digital

Letöltés

Pitfalls of Performance Campaigns (Media Hungary 2015)

Pitfalls of Performance Campaigns (Media...

21/06/2015 21/06/2015

Bolyhos Melinda, Head of Performance & Programmatic Buying

Bolyhos Melinda, Head of Performance & Programmatic Buying

Letöltés

Data Driven Planning (Media Hungary 2015)

Data Driven Planning (Media Hungary 2015)

21/06/2015 21/06/2015

Csepregi Dániel, Head of...

Letöltés

A nyerő tartalom: Quimby (Media Hungary 2015)

A nyerő tartalom: Quimby (Media Hungary...

21/06/2015 21/06/2015

Koros Edina, Business Unit Director

Letöltés

Digitális Hírlevél, június - Befellegzett a flash hirdetéseknek?

Digitális Hírlevél, június - Befellegzett...

18/06/2015 18/06/2015

Szerkesztő: Kocsis Tímea

Letöltés

Digitális Hírek, május - Ki nyeri a videómarketing csatát?

Digitális Hírek, május - Ki nyeri a...

21/05/2015 21/05/2015

Szerkesztő: Ihász Ingrid

Szerkesztő: Ihász Ingrid

Letöltés

Publikációk

go
1 / 12
Sötétben tapogatózás helyett: PROGRAMMATIC

Sötétben tapogatózás helyett: PROGRAMMATIC

09/03/2017 09/03/2017

A Cordia Magyarország vezető lakásfejlesztője, akinek több éves tapasztalata...

Letöltés

A digitális piac előrejelzései | 2017

A digitális piac előrejelzései | 2017

10/02/2017 10/02/2017

Letöltés

Super Bowl LI - Social trendek és tippek

Super Bowl LI - Social trendek és tippek

09/02/2017 09/02/2017

Az MEC Wavemaker 7 pontban mutatja be az 51. Super Bowl előtt, alatt és után zajló közösségi médiához köthető megfigyeléseit, és az...

Letöltés

MEC Fast Take - A google bejelentette a mobilbarát indexelést

MEC Fast Take - A google bejelentette a mobilbarát indexelést

01/01/2017 01/01/2017

A mobil készülékekről történő keresések aránya dinamikusan növekszik. Ezért a...

Letöltés

MEC Hírek

go
1 / 14

PRESS ROOM

1 / 4
MEC LOGO WHITE PRINT PNG

MEC LOGO WHITE PRINT PNG

28/10/2015 Logo 28/10/2015

Letöltés

MEC LOGO BLACK PRINT PNG

MEC LOGO BLACK PRINT PNG

28/10/2015 Bio 28/10/2015

Letöltés

MEC logo white print eps

MEC logo white print eps

28/10/2015 Logo 28/10/2015

Letöltés

MEC LOGO BLACK PRINT EPS

MEC LOGO BLACK PRINT EPS

28/10/2015 Logo 28/10/2015

Letöltés

AMIÉRT A MAGYAR EMBER IS FELMEGY A TWITTERRE - POKÉMON GO ITTHON ÉS A NAGYVILÁGBAN
23/08/2016

A rendszeres Pokémon Go játékosok háromszor annyian mentek már neki valaminek telefonozás közben, mint azok, akik még sosem próbálták. Ismerkedni nem nagyon lehet vele, de legalább fogyaszt, a magyarok pedig a Facebook után a Twitteren említették a legtöbbet a játékot, szokatlanul magas aránnyal. Infografika a hazai és globális Pokémon Go őrületről az MEC kommunikációs ügynökségtől.

Nemcsak többször botlanak meg telefonozás közben, de 3,5-szer annyian mentek át a piroson és közel 2-szer annyian léptek már le a járdáról is körülnézés nélkül – derült ki a rendszeres Pokémon Go játékosokról az MEC 500 fős, nem reprezentatív kutatásból.

Közülük is a 18-39 évesek a legóvatlanabbak: mind a 10-17, mind a 40+ korosztályhoz képest ötször annyian felejtettek már el leszállni tömegközlekedés közben. A 10-17 évesekhez viszonyítva hétszer, a 40+-osokhoz képest három és félszer annyian jártak már úgy telefonozás miatt, hogy rossz járműre szálltak fel. 

Tényleg lehet vele ismerkedni?

A 10-17 évesek a játék szórakoztató, lakásból kimozdító hatásai és menő, trendi jellege miatt tudják elképzelni, hogy mások játszanak az alkalmazással. A 18-39 éves korosztály a nosztalgikus érzéseket, a 40+ korcsoport az ingyenességet is említette érvként.

A Pokémon Gózók és a játékkal nem játszók is a szórakoztató és a menő, trendi opciókat jelölték meg legtöbben lehetséges indokként. A legnagyobb különbség a játék közösségkovácsoló erejét, valamint a lakásból kimozdító hatását illetően mutatkozott. Az előbbit három és félszer, az utóbbit két és félszer annyi játékos mondta lehetséges magyarázatnak, mint az alkalmazást nem használók.

Van eltérés a rendszeres játékosok véleménye és azoké között is, akik csak kipróbálták a Pokémon Gót. Előbbiek dupla annyian említették indokként, hogy ismerkedésre is lehetőséget biztosít a játék és közel ennyien vélekednek így arról is, hogy nosztalgikus érzéseket ébreszt. Önmagában azonban úgy tűnik, az ismerkedés szerepe mégsem túl nagy – a rendszeres játékosok ezt az indokot sorolták a legutolsó helyre.

Erről még a Twitteren is beszélünk

A Pokémon Go applikációról indulása (2016. július 5.) és magyarországi megjelenése (2016. július 16.) között 2903 említés született a hazai oldalakon és a közösségi médiában. Július 16-a és 26-a között ez már 6829-re nőtt – ez már a SentiOne eszközével készült social listening kutatásból derült ki.

A legtöbb említés Facebookon generálódott a maga 43%-ával, ezt követi – szokatlanul magas aránnyal - a Twitter 39%, majd a YouTube és az Instagram közel 7%-os említési aránnyal. Nemek szerinti megoszlásban a férfiak vezetnek, az említések 74%-a származik tőlük. 

Svéd metálzenekar vagy a Pokémon Go fejlesztőcége?

Az 500 fős kutatásban a válaszadók 34%-a próbálta már ki a játékot, 15% rendszeresen játszik vele. A kérdőív kitért a játékkal kapcsolatos olyan kérdésekre is, mint hogy mit jelent a „Lure Module” kifejezés vagy éppen mi a „Niantic”.

Az első esetben a megkérdezettek 44%-a választott helyesen a négy opció közül: a Lure egy segítség, ami odavonzza a pokémont, hogy könnyebben lehessen befogni. 40%-ot sikerült megtéveszteni azzal a válaszlehetőséggel, hogy ez egy telefonos alkalmazás, mellyel fényképet lehet szerkeszteni, de egy áruházlánc sajátmárkás termékének is 10% tippelte.

A „Niantic” kifejezés már kevésbé volt megosztó: a válaszadók 85%-a azonosította vele helyesen a Pokémon Go mögött álló fejlesztőcéget és csak kevesen tippeltek svéd metálzenekarra vagy svájci csokoládémárkára. A generációs különbséget tekintve ebben a kérdésben a 18+ korosztály kicsit jobban szerepelt: 90% tudta a megoldást, míg a fiatalabb 10-17 éves résztvevőknek csak 70%-a.

A Pokemon Go-ról videót is készítettünk, ami ide kattintva érhető el.

AMIÉRT A MAGYAR EMBER IS FELMEGY A TWITTERRE - POKÉMON GO ITTHON ÉS A NAGYVILÁGBAN
close